חמשת השלבים להגדלת אפקטיביות התוכן השיווקי שלכם

 בתוך כתיבה שיווקית, שיווק

write photoחמשת השלבים להגדלת אפקטיביות התוכן השיווקי שלכם

מאת: אלי רוזן.

בכתבה זו נלמד כיצד לשפר באופן דרמטי את האפקטיביות של כל תוכן שיווקי שאתם כותבים. כמו כן, נלמד כיצד להימנע מאחת הטעויות הגדולות הנפוצות והמזיקות ביותר בכתיבת תוכן שיווקי.

הפסיקו להגביל את האפשרויות שלכם.

כאשר בעלי עסקים צריכים לכתוב תוכן שיווקי חדש עבור העסק, לעיתים קרובות הם יעשו זאת כך: 1. כתיבת הנוסח הראשוני (לדף זה קוראים "הטיוטה"). 2. לאחר מכן הטיוטה תעבור מחיקות, עריכה ושינויים עד שתהיה לשביעות רצונם של בעלי העסק. 3. הם ייקחו דף חדש ויכתבו עליו את הנוסח המתוקן. 4. בעלי העסקים ישווקו את הנוסח המתוקן.

 הבעיה בגישה זו היא שבעל העסק עובד עם תפיסה כי הטיוטה הראשונית היא הבסיס הטוב ביותר לתוכן שלו. אך המציאות מראה לנו, שדבר זה כמעט אף פעם אינו נכון. הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לנסות לכתוב כבר מהבסיס את התוכן הטוב ביותר שיש, ולא לבנות את הנוסח על דף טיוטה ראשונית.

 אנו יודעים כי התוכן היעיל ביותר והמשכנע ביותר, מגיע מהתנסות עם מגוון רעיונות. אחת הדרכים הטובות ביותר לקבל רעיונות חדשים ויצירתיים הוא לסרב להגביל את עצמנו לעבודה מנקודת מבט אחת. במילים אחרות, במקום לכתוב טיוטה ראשונית ולאחר מכן לבנות על טיוטה זאת, הדבר הנכון ביותר הוא לנסות לכתוב את התוכן השיווקי בחמש או יותר דרכים שונות כבר מההתחלה. מניסיוני שמתי לב כי על ידי כתיבת התוכן במספר דרכים שונות כבר מההתחלה, אנו מצליחים לפתח אפשרויות חדשות אשר לעתים קרובות יכולות להוביל לרעיונות פורצי דרך שהופכים את התוכן שלנו למשכנע, מעניין, ואמין.

 כן, ידוע לי היטב כי לכתוב את התוכן השיווקי מחמש נקודות מבט שונות לוקח יותר זמן מאשר לכתוב מנקודת מבט אחת, אבל בואו נזכור, שהמטרה של כתיבת התוכן היא לא לכתוב מהר ככל האפשר אלא לכתוב את התוכן הכי איכותי, משכנע, יצירתי ואמין שניתן לכתוב, כיון שרק כך נוכל להגדיל את רמת ההתעניינות של הלקוחות בתוכן שלנו.

 חמשת השלבים לכתיבת תוכן שיווקי מעולה:

1. רשמו בדיוק מהי מטרתכם המדויקת – כך תוכלו להבין טוב יותר מהן התוצאות שאתם רוצים להשיג מהתוכן השיווקי שלכם.

2. בשלב הבא, רשמו איזה סוג של פעולה אתם רוצים שהקוראים שלכם יעשו עקב קריאת התוכן השיווקי. לדוגמה: אתם רוצים שהלקוחות ישלחו לכם משהו, יתקשרו אליכם, יבואו לבקר בחנות שלכם, ימלאו סקר, ישתתפו במבצע שאתם עושים, וכו'.

3. קחו חמישה דפים וכתבו חמישה סגנונות של התוכן שלכם, כשכל גרסה מטפלת בשתי הנקודות שלעיל בצורה הטובה ביותר.

4. בדקו איזה מסר מבין חמשת המסרים שכתבתם הוא המסר המשכנע, הטוב והיעיל ביותר.

5.
קחו דף זה, ערכו, מחקו, והוסיפו את מה שנראה לכם שצריך להוסיף כדי לחזק את המסר.

זכרו, הכלל החשוב הוא לא לכתוב ארבע גרסאות חדשות של היצירה הראשונית, אלא חמש נקודות מבט חדשות ושונות שיעזרו לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור הפעולות שמופיעות בסעיפים 1 ו -2.

אם תתחילו לכתוב כך את התכנים השיווקיים שלכם, תגדילו בעשרות אחוזים את הסיכוי שהתוכן שלכם יהיה טוב יותר, ברור יותר, משכנע יותר, ואמין יותר, דבר שיביא לכם הרבה יותר לקוחות לעסק ויעזור לכם להגדיל את היקף המכירות שלכם.

פוסטים אחרונים
צור קשר

אנו כרגע לא כאן, השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם במהירות.

התחל להקליד והקש Enter כדי לחפש